W 80 smaków dookoła świata… rebranding marki NAURA
Jak w prosty sposób przekazać idee proekologiczne i prozdrowotne? Marka Naura znalazła na to patent! Od niedawna do świata zdrowych smaków zaprasza sympatyczny Królik.
Naura to marka produktów z kategorii zdrowa żywność, w znakomitej większości opatrzonych certyfikatem rolnictwa ekologicznego. Flagowymi produktami marki są zdrowe przekąski – chrupiące sezamki, wafelki oraz DrapiChrupsy.W ostatnich miesiącach twórcy marki intensywnie pracowali nad zmianą jej wizerunku. Na początku odświeżone zostało logo – obecne jest bardziej czytelne i zdecydowanie lżejsze. Zmiana logotypu była tylko wstępem do rebrandingu marki Naura. Bohaterem opakowań został sympatyczny Królik-Odkrywca, który wyrusza w podróż dookoła świata w poszukiwaniu najlepszej jakości składników i przepysznych smaków. Etykiety poszczególnych produktów przedstawiają podróże naszego bohatera, a kolorystyka opakowań nawiązuje do kodu smakowego. W praktyce to ukłon w stronę najmłodszych. Jest nowocześnie i zgodnie z obowiązującymi trendami. Od tej pory opakowania mają nie tylko opowiadać historię Królika podróżującego po świecie ale także wywoływać uśmiechy na twarzach. Wybierając produkty ze zdrowej półki robisz coś pozytywnego dla siebie oraz otoczenia – dlatego twórcy marki chcieli, by produkty mocno się wyróżniały oraz przekazywały radość i entuzjazm.
Po odświeżeniu logotypu i rebrandingu opakowań przyszedł czas na rozszerzenie asortymentu. Nowa oferta Naury została stworzona tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Linia wegańskich past kanapkowych przypadnie do gustu każdemu, kto kocha aromatyczne wariacje na temat warzyw. Z kolei przepyszne soki naturalne pomogą zadbać o zdrowie całej rodziny. A to dopiero początek! Z niecierpliwością czekamy na więcej!